Odpowiedz na wszystkie pytania brzmi: badać tak, by zyskać nową wiedzę, którą można wykorzystać w procesie szkoleniowym i doradczym.

Wieloletnie doświadczenie zespołu badawczego Demos Polska nauczyło nas tego, jak ważne jest by dobrze określić miejsce, z którego startujemy i precyzyjnie określić, co chcemy osiągnąć. Mniejsze znaczenie w procesie doradczym czy szkoleniowym ma tempo niż kierunek. Można iść szybko w złym kierunku.

Badamy stan wyjściowy, następnie wspólnie określamy możliwe do osiągnięcia cele i sposoby ich osiągania. Badamy, jakie działania są najlepsze, by w możliwie szybkim czasie ukończyć skomplikowany projekt? Jakie cechy powinien posiadać manager tego konkretnego teamu? Dlaczego wyniki sprzedażowe spadają? I wiele innych.

Nasze doświadczenie

Mamy ogromne doświadczenie w zakresie stosowania klasycznych metod badawczych w biznesie (w tym dla zespołów handlowców i w firmach produkcyjnych), oraz w budowaniu autorskich metod i narzędzi badawczych. Badania prowadzimy także po zakończeniu szkolenia i mają one na celu określenie skuteczności procesu szkoleniowego oraz skuteczności samych trenerów . Badamy satysfakcję uczestników metodą NPS (net promoter score).

Badania - Demos Polska - demos.pl

Najczęściej wykorzystywane narzędzia:

I wiele innych – czekamy na zapytania, by móc zaprezentować najwłaściwsze metody badawcze dla danego procesu czy też wyzwania