jak to robimy

Od przynajmniej 10 lat konferencje HR są skoncentrowane wokół budowania wizerunku i pozycji HR jako strategicznego partnera biznesu. Ale co to właściwie oznacza? Jaka jest rola HR w firmie? Czy pracownicy HR są wyroczniami, które decydują jakie działania powinny być podjęte w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji? Czy może są wykonawcami pomysłów zgłaszanych przez różne obszary merytoryczne?

Partnerstwo wymaga zaangażowania, ciekawości, wzajemnej otwartości – chęci zrozumienia drugiej strony oraz gotowości do dzielenia się swoją wiedza i doświadczeniem, aby osiągnąć wspólne cele. Strategiczny partner oznacza również gotowość do patrzenia na z szerszej perspektywy oraz przedkładania celów zespołowych nad partykularne interesy.

Od czego zacząć budowanie strategicznej roli HR?

Jak zmienić wewnętrzne procesy, aby w większym stopniu wspierały klientów wewnętrznych w osiąganiu celów biznesowych?
Jak zapewnić innowacyjność stosowanych rozwiązań?
Jak HR może wpływać na budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej firmy?

Nasi konsultanci posiadają wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów z zakresu doradztwa organizacyjnego.