jak to robimy

Praca w organizacji to praca z ludźmi, z których każdy posiada emocje a nie każdy rozumie je na tyle dobrze by efektywnie współpracować, przykładowo mężczyźni od najmłodszych lat uczeni są nie okazywania uczuć, mają zatem naturalne tendencje do unikania pracy z nimi. W czasie szkolenia mówimy czym są emocje. Jakie pełnią rolę i czemu służą w środowisku pracowym. Omawiamy bardzo potrzebną kompetencję jaką jest inteligencja emocjonalna lidera, która przełoży się na radzenie sobie z emocjami dla lepszych wyników zespołu.
Przybliżymy trójkąt: emocje –zachowania –myśli, przećwiczymy indywidualnie triadę co poczujesz- pomyślisz-zrobisz? W czasie warsztatu podkreślimy znaczenie emocji i zarządzania nimi dla efektywności lidera i całego zespołu, pokażemy, które utrudniają efektywną pracę oraz jak radzić sobie ze stresem, nauczymy rozróżniać stres pozytywny i negatywny i niezwykle ważne rozpoznawanie sytuacji w zespole związanych z nadmiernym stresem i jak temu skutecznie przeciwdziałać poprzez podjęcie systematycznych działań.

Zaprezentowane zostaną elementy treningu antystresowego oraz opracujemy osobisty plan radzenia sobie z nadmiernym stresem wskazując np. na jego źródła i skutki. Celem spotkania jest zaplanowanie i zmotywowanie do podjęcia systematycznych i świadomych działań antystresowych oraz przeniesienie efektów szkolenia w miejsce pracy.