jak to robimy

Ten ważny cytat doskonale oddaje stosunek Trenerów Demosa do budowania dobrych sytuacji sprzedażowych, które de facto oznaczają budowanie długofalowych, prawdziwych relacji: Handlowiec /Opiekun vs. Kupiec/Klient. Obecnie dość łatwo jest dotrzeć do osób decyzyjnych, zaprezentować własną ofertę osobiście lub zadzwonić. Tylko czy coś z tego wyniknie?

Trenerów Demosa wyróżnia stała i po latach możemy powiedzieć – niezwykle skuteczna metoda, dająca się opisać jako unikatowy proces szkoleniowo-doradczy polegający na przejściu od badania potrzeb/sytuacji/możliwości zespołów i realności celów, przez działanie czyli warsztaty (bardzo różnorodne, każdorazowo na nowo konstruowane, nie raz całkowicie ‘bestowed’!), aż do coachingu osobistego, czyli wsparcia jednostek i wymodelowania ich zachowania, po to, by posługując się zasadami win-win osiągać zakładane cele. Korzystamy przy tej okazji z naszej autorskiej wersji real life simulations, która stanowi prawdziwe wyzwanie dla uczestników.

Badanie kompetencji zespołów sprzedażowych

Co więcej? Demos Polska od lat pomaga rozumieć potrzeby i możliwości zespołów sprzedażowych. Dzieje się tak, dzięki wykorzystaniu autorskich narzędzi badawczych np. poprzez diagnozę on-line Kompetencji Sprzedażowych. Badanie pozwala wskazać obszary wymagające natychmiastowej bądź długofalowej interwencji. Ocenia 66 typowych zachowań handlowców.

Doświadczenie w budowaniu elastycznych rozwiązań

Błyskawiczne moduły
Możemy zrealizować wybrane moduły szkoleniowe Demos Espresso – szybka interwencyjna implementacja
Inspirujące rozwiązania
Pełen proces rozwoju kompetencji sprzedażowych, mający na celu znaczne polepszenie wyników sprzedażowych oraz nabycie umiejętności budowania relacji z klientem